Главная Новости
Наш интернет-провайдер О проекте Город Муниципалитет Городские службы Контролирующие органы СМИ
Каталог предприятий Магазины Рестораны, кафе Услуги Здравоохранение Образование Религия Спорт Культура и туризм Транспорт Банки Развлечения и досуг Авто, Мото Животный мир
Контакты Форум Досуг в Интернете Реклама на сайте Правила на сайте


Календарь
.
 
«    Ноябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Погода
.
 

Погода в Комсомольске

 
 
Курс валют
.
  Межбанковские РєСѓСЂСЃС‹ валют
 



Налоговая: Податкові новини від 12 грудня
Добавил: pressman | 13 декабря 2016 | Просмотров: 1782 | Комментариев: 0
 

Працівники податкової міліції викрили торговців

неякісним пальним

 

Cпівробітники податкової міліції Кременчуцької ОДПІ викрили торговців неякісним пальним, які за допомогою конвертаційного центру ухилилися від сплати податків в особливо великому розмірі.

В ході розслідування кримінального провадження, відкритого за ч. 4 ст. 190 (шахрайство) і ч. 1 ст. 212 (ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) КК, було встановлено, що посадові особи одного з підприємств, яке займається оптовою торгівлею пальним, уклали уявні угоди з рядом фіктивних підприємств, що входять до складу конвертаційного центру, з надання транспортно-експедиційних послуг при реалізації паливно-мастильних матеріалів.

Крім того, керівники зазначеного підприємства здійснювали купівлю-продаж пального сумнівної якості, без відображення операцій в податковому та бухгалтерському обліках.

В результаті проведених на нафтобазі, в офісах та за місцями проживання фігурантів розслідування семи обшуків було виявлено та вилучено 130 тонн дизельного пального, вартістю 2,6 мільйона гривень, майже 500 тисяч гривень, отриманих від продажу неякісного пального, комп'ютерна техніка, чорнові записи та фінансово-господарські документи.
Розслідування кримінального провадження триває.

 

 

Боротьба з тіньовою зарплатою триває

 

„Тіньова зарплата” є однією із найбільших проблем сучасної економіки, оскільки нелегальні доходи призводять до значних негативних наслідків не тільки для бюджету держави, а й для самих працівників, позбавляючи їх соціальних гарантій

З початку року фахівцями Комсомольського відділення Кременчуцької ОДПІ спільно з представниками виконавчої та місцевої влади обстежено 35 торгових точок, порушення встановлено у 20 суб'єктів господарювання: виявлено 71 неоформлений найманий працівник.

В наслідок проведеної роботи з 21 працівником роботодавці уклали трудові договори. Цим, в свою чергу, забезпечено додаткові надходження до бюджету податку на доходи фізичних осіб у сумі 5,5тис.грн., єдиного соціального внеску — 6,7тис. грн., військового збору – 0,5 тис.грн.

 

 

Платниками Комсомольського відділення

сплачено більше 15 мільйонів гривень військового збору

 

За січень-листопад п.р. платники податків Комсомольського відділення Кременчуцької ОДПІ направили для сприяння обороноздатності України 15,1млн.грн. військового збору, в т.ч. у листопаді - 616,4тис.грн.

Нагадаємо, платниками військового збору є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи.

Ставка збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.

 

 

Плануєш працювати в 2017 році на спрощеній системі –

подай заяву до 17 грудня 2016 року


Кременчуцька ОДПІ нагадує, що суб’єкт господарювання може перейти на спрощену систему оподаткування з загальної, подав відповідну заяву до контролюючого органу за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Тобто, для переходу на спрощену систему оподаткування з I кварталу 2017 року останнім днем для подачі заяви є 16 грудня 2016 року. Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником податків дотримано вимоги, встановлені пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України.

Також повідомляємо, що для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає заяву.

 

 

Хто не може бути платником єдиного податку

 

Відповідно до п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп:

  • суб’єкти господарювання (фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України «Про страхування», сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розд. III ПКУ;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності) та зв’язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

  • фізичні особи - нерезиденти;

  • суб’єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України(дане роз’яснення у категорії 107). 

 

 

Вдосконалено порядок опрацювання інформації,

яка надходить на антикорупційний сервіс "Пульс"

 

Кременчуцька ОДПІ звертає увагу платників податків на те, що ДФС України затвердила наказ від 08.11.2016 № 916 "Про опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс "Пульс", яким визначено забезпечення оперативного реагування на інформацію суб'єктів господарювання та громадян, що надходить на антикорупційний сервіс «Пульс».

Зокрема, ІДД ДФС цілодобово приймає і реєструє інформацію в електронній інформаційній картці (далі - Інформаційна картка) та невідкладно (крім нічних годин, вихідних та святкових днів) після завершення розмови й оформлення надсилає її в електронному вигляді до структурного підрозділу або територіального органу ДФС.

При надходженні інформації про можливі корупційні дії з боку працівників ДФС, а також про переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, а також з незаконним звільненням від митного контролю, ІДД ДФС негайно, після реєстрації такої інформації, повідомляє про це чергового по Головному управлінню внутрішньої безпеки.

Інформація, що надійшла на антикорупційний сервіс "Пульс" у неробочі та нічні години (з 18 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. наступного дня), вихідні та святкові дні, приймається, реєструється за допомогою Програмного модулю та після завершення розмови в залежності до компетенції повідомляється в телефонному режимі працівнику митного поста, пункту пропуску, цілодобового поста Моніторингового центру тощо.

Відповідальна особа невідкладно вживає заходів для вирішення порушеного питання та забезпечує оперативне направлення до ІДД ДФС Інформаційної картки з відображенням у відповідних полях результатів розгляду (реагування) та заходів, вжитих до працівників структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, які допустили неналежне виконання функціональних обов'язків, у термін: не пізніше одного робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки; з питань утворення черг в ЦОП - не пізніше двох робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки; з питань відмови в записі на особистий прийом, перевищення терміну надання адміністративної послуги та відмови в прийнятті вхідної кореспонденції - не пізніше трьох робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки.

 

 

Електронний цифровий підпис та порядок його отримання,

що важливо знати?


Останнім часом збільшилася кількість звернень до Контакт-центру ДФС України щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС. Крім того, впродовж І кварталу наступного року прогнозується значне збільшення попиту на послуги електронного цифрового підпису серед суб’єктів електронного декларування, у зв’язку із реалізацією норм Закону України 14 жовтня 2014 року №1700-VII “Про запобігання корупції».

Враховуючи це, Кременчуцька ОДПІ нагадує користувачам необхідну інформацію:

  1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

  2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

  3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).
    Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).
    УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

  4. У разі отримання послуг електронного цифрового підпису, до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі посилені сертифікати відкритих ключів.

  5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Режим роботи пункту реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Полтавській області управління (центру) сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС - Режим роботи пункту м. Кременчук (м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 43, каб. 205 тел.: (0536) 74-20-26).

Реєстрація користувачів:
пн - чт з 9:00 до 18:00
пт з 9:00 до 16:45
обідня перерва: з 13:00 до 13:45

 

 

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР

 

Четвер, 15 грудня 2016 року

 

Останній день подання

  • звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за листопад (форма № ЗВР-1), якщо не передбачено подання інформації дротовими або бездротовими каналами зв’язку; довідки про використані розрахункові книжки за листопад

Пятниця, 16 грудня 2016 року

 

Останній день подання

  • заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з I кварталу 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік

Кременчуцька ОДПІ Головного управління

ДФС у Полтавській області



 
 
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Комментарии (0)  Распечатать
 
Панель управления
логин :  
пароль :  
   
   
Регистрация
Напомнить пароль?
 

           Реклама
.



 

Яндекс.Метрика